Lemonweb
Search
K

E-maily do Windows

Nastavenie e-mailov ak používate Windows

Údaje, ktoré budete potrebovať

Prihlasovacie údaje
IMAP
POP
Prihlasovacie meno: [email protected] Heslo: nastavte si vaše heslo

Prichádzajúca pošta

  • IMAP server: mail.exohosting.com
  • Port: 993
  • SSL: Áno

Odchádzajúca pošta

  • SMTP server: smtp.exohosting.com
  • Port: 465
  • SSL: Áno

Prichádzajúca pošta

  • POP3 server: mail.exohosting.com
  • Port: 995
  • SSL: Áno

Odchádzajúca pošta

  • SMTP server: smtp.exohosting.com
  • Port: 465
  • SSL: Áno

Programy na správu e-mailov

Vyberte si program, buď Thunderbird, alebo Outlook cez ktorý budete používať vaše e-maily a nastavte ho takto:
Thunderbird
Outlook 2016
Outlook 2013
Na e-maily odporúčame používať bezplatný e-mailový klient s názvom Thunderbird.

Nastavenie e-mailového konta

  1. 1.
    Spustíte program Mozilla Thunderbird.
  2. 2.
    V hlavnom menu si zvolíte Nástroje -> Nastavenie účtov -> Kliknete na Pridať účet
  3. 3.
    Do políčka zadajte svoje meno, ktoré sa bude zobrazovať príjemcom
  4. 4.
    Do políčka E-mailová adresa zadajte názov vašej e-mailovej adresy
  5. 5.
    Do políčka Heslo zadajte vaše heslo
  6. 6.
    Kliknete na Manuálne nastavenie
  7. 7.
    Vyplňte v riadku Príjímanie: IMAP, PORT, SSL, Overenie
  8. 8.
    Vyplňte v riadku Odosielanie: IMAP, PORT, SSL, Overenie
  9. 9.
    Vyplňte v riadku Používateľské meno: zadajte váš e-mail
  10. 10.
    Kliknite na Znova testovať nastavenie
  11. 11.
    Ak všetko prebehne v poriadku kliknite na Hotovo
  12. 12.
    Zavrite okno nastavenia tlačidlom OK
  13. 13.
    Váš e-mail je nastavený
  1. 1.
    Otvorte si mailového klienta outlook 2016 a kliknite hore vľavo na tlačidlo Súbor.
2. Kliknite na tlačidlo Nastavenie konta.
3. Kliknite na tlačidlo Nové
4. Zvoľte možnosť Manuálne nastavenie alebo ďalšie typy serverov
5. Zvoľte si vytvorenie konta POP alebo IMAP
6. Na ďalšom kroku vyplňte:
  • Do políčka Vaše meno zadajte meno, ktoré sa bude zobrazovať príjemcom
  • Do kolónky E-mailová adresa zadajte váš e-mail
  • Vyplňte Server prichádzajúcej pošty
  • Vyplňte Server odchádzajúcej pošty
  • Do kolónky Meno používateľa zadajte váš e-mail
  • Do kolónky heslo zadajte vaše heslo
Následne kliknite na Ďalšie nastavenia
7. Upravte nastavenia v sekcii Ďalšie nastavenia – na karte server odosielanej pošte zaškrtnite položku Server odosielanej pošty vyžaduje overenie
Následne kliknite na kartu Spresnenie.
8. Na karte Spresnenie si nastavte porty pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu
9. Odkliknite nastavenia cez tlačidlo OK a váš e-mail je nastavený
  1. 1.
    Spustite aplikáciu Microsoft Outlook 2013 V hornom rohu kliknite na tlačidlo Súbor -> Pridať konto
2. V ďalšom okne označte Manuálne konfigurovať nastavenia servera a kliknite na Ďalej
4. Na ďalšom kroku vyplňte:
  • Do políčka Vaše meno zadajte meno, ktoré sa bude zobrazovať príjemcom
  • Do kolónky E-mailová adresa zadajte váš e-mail
  • Vyplňte Server prichádzajúcej pošty
  • Vyplňte Server odchádzajúcej pošty
  • Do kolónky Meno používateľa zadajte váš e-mail
  • Do kolónky heslo zadajte vaše heslo
Následne kliknite na Ďalšie nastavenia
6. Vybrte záložku Server odoslanej pošty.
  • V príslušnej záložke zaškrtnite políčko Server odosielanej pošty (SMTP) vyžaduje overenie,
  • označte rádiový gombík Prihlasovať sa ako
  • Do kolónky Meno používateľa zadajte vašu e-mailovú adresu
  • Do kolónky Heslo zadajte vaše heslo
7. Na karte Spresnenie si nastavte porty pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu
8. Odkliknite nastavenia cez tlačidlo OK a váš e-mail je nastavený

Asistencia

Máte problém s nastavním e-mailov do počítača alebo mobilu. Využite našu platenú asistenciu. Rezervovať termín môžete telefonicky, alebo e-mailom.