Výpadok e-mailu?

Čo spraviť, keď vám nefungujú e-maily?

Rozumieme tomu, že keď vám nefungujú mailové schranky, je to veľmi neprijemná situácia. Všimli sme si, že často je problém na strane počítača našich klientov, preto aj vás by sme radi poprosili, že predtym ako nás kontaktujete s týmto problémom prosíme postpujte podľa doleuvedených krokov. Tým urýchlite rozchodenie vašich e-mailov.

1. Krok - Preverte vaše internetové pripojenie

Niekedy sa stáva, že vypadne vám internet a zabudnete preveriť. Preto otvorte váš prehliadač (Chrome, Firefox, a pod.) a zadajte hociakú webovú adresu, napr. www.google.sk. Ak sa web nenačítal, vyadlo vám internetové pripojenie. Preto zavolajte vášmu poskytovateľovi internetu.

Ak internet máte pokračujte ďalej...

2. Krok - Vyskúšajte vaše maily cez webmail

Prejdite na webmail a prihláste sa. Ak neviete heslo, tak nastavte si nové.

  • Dokázali ste sa prihlásiť na webmail?

  • Viete prijímať a odosielať maily cez webmail?

Ak sú odpoveďe áno, problém je na vašom počítači, preto kontaktujte vášho technika, ktorý vám poradí ako odstrániť závadu na počítači.

Ak maily nefungujú ani cez webmail, pokračujte ďalej...

3. Krok - Preverte funkčnosť vašej domény

Zadajte do vášho prehliadača názov vašej domény a pozrite či vám funguje webstránka. Ak nefunguje, pravdepodobne nemáte uhradený webhosting a tým nefungujú ani vaše maily. Ak máte odloženú fakturú, prosíme uhraďte a po úhrade všetko korektne nabehne. Ak faktúru nemáte, kontaktujte nás.

Ak potrebujete preveriť fakturačné obdobie, prihláste sa do vášho webhostingu alebo nás kontaktujte.

Ak je vaša doména v poriadku, pokračujte ďalej...

4. Krok - Preverte či vaša schránka nie je náhodou plná

Iste viete, že vaše e-maily sa neukladajú len do vášho počítača, ale ich nájdete aj na webmail serveri, na ktorý máte prístup cez váš webový prehliadač. Preto overte, či sa viete prihlásiť na váš webmail nasledovne:

  1. Prihláste sa na Webmail

  2. Ak ste sa prihlásili a vidíte vaše e-maily, tak vaša e-mailová schránka funguje v tom prípade

    1. Preverte, či vaša schránka nie je náhodou plná. Túto informáciu nájdete po prihlásení do Webmailu vľavo dole. V tom prípade, vymažte staré nepotrebné e-maily. Ak potrebujete viac priestoru pre maily, kontaktujte nás.

    2. Ak je schránka v poriadku, v tom prípade chyba je na vašom počítači. Kontaktujte prosím vášho IT technika, nakoľko tútu službu aktuálne neponúkame. Predtým však odporúčame preveriť nastavenie e-mailov vo vašom počítači.

5. Krok - Stále to nefunguje? Urobte toto

  1. Prejdite do vašej súkromnej e-mailovej schránky a pošlite si jeden testovací e-mail na váš aktualne nefunkčný.

  2. Chvíľu počkajte a pozrite, či ste dostali nejaké chybové hlásenie. Ak áno, pošlite nám ho na náš mail.

  3. Ak vám váš e-mailové klient oznamuje nejaké chybové hlásenie, odfote si ho buď cez váš mobil, alebo urobte si screenshot obrazovky a pošlite nám to na náš e-mail ako príloha správy

Určite nám pošlite chybové hlásenie, ktoré sa u vás objavuje. Pripojte k mailu ako príloha.