Aké sú limity pre počet odoslaných e-mailov?

Počet odoslaných emailov je na SMTP serveroch obmedzený na 500 emailov za 10 minút a platí pre súčet odoslaných emailov zo všetkých schránok v rámci jednej domény.

Je to limit, ktorý je potrebný kvôli zneužívaniu našich SMTP serverov v prípade uhádnutia alebo iným spôsobom získaných prihlasovacích údajov k emailovým schránkam našich zákazníkov.

Po prekročení uvedeného limitu je posielanie emailov zablokované pre všetky schránky v rámci domény a je nutné požiadať o odblokovanie formou e-mailu na naše kontakty.

Limity zo zahraničia

Ďalší limit, na ktorý pri posielaní emailov môžete naraziť je počet odoslaných emailov zo zahraničnej (nie slovenskej) IP adresy. Čiže keď sa nachádzate v zahraničí a pošlete viac ako 30 emailov za 10 minút v rámci všetkých schránok danej domény, náš systém Vám automaticky nastaví špeciálnu ochranu SMTP servera na posielanie emailov len zo slovenských a českých IP adries.

Túto ochranu si môžete vypnúť vo vašom Control Panel v časti Emailové účty - Hromadná zmena. V takom prípade Vám ale odporúčame, nastaviť si medzi povolené krajiny aj krajinu v ktorej sa nachádzate. Vyhnete sa opätovnému nastaveniu ochrany pre slovenské a české IP adresy. Pre viac informácií pozrite článok Ako zapnúť Špeciálnu ochranu SMTP servera.

Last updated